سوئیت اجاره ای تخت سلیمان

سوئیت اجاره ای تخت سلیمان 

 

 

دارای امکانات:

* تلویزیون

* آشپزخانه به همراه وسایل

* مبلمان

* دو خواب

* اینترنت

* پارکینگ

* محیطی آرام

* فاصله تا مجموعه آثار باستانی تخت سلیمان تنها یک کیلیومتر

آدرس : شهرستان تکاب - شهر تخت سلیمان

تلفن رزرو :   09148165923

 

 

      09148165923

چاپ کتاب با شرایط مناسب!

اگر دنبال چاپ کتاب هستید این متن را بخوانید !


🔵   بهترین و طلایی ترین شرایط چاپ و اخذ مجوز کتاب در سطح کشور 😳

✳️✅   اگر  اثری نوشته اید و برای چاپ و انتشار آن مشکل مالی دارید، دیگر نگران نباشید با ما تماس بگیرید!!!


✳️✅   اگر پایان نامه و یا جزوه تدریس    دارید که می خواهید تبدیل به کتاب شود و یا ایده ای برای تالیف کتاب دارید،با ما تماس بگیرید !

✳️✅   اگر تایپ و طراحی روی جلد کتاب و ترجمه متون به زبانهای انگلیسی ، فارسی ، ترکی ، کردی ،عربی نیاز دارید با ما تماس بگیرید!

✳️✅   اگر دنبال ارزانترین قیمت این خدمات در سطح کشور هستید ،با ما تماس بگیرید !

✳️✅   پرداخت هزینه خدمات رو پس از تحویل کار ! حتی بدون پیش پرداخت!

✳️✅   اگر می خواهید کتاب خود را در تیراژ بسیار پایین و باکیفیت عالی به چاپ برسانید با ما تماس بگیرید !

✳️✅   اگر دنبال سرمایه گذار کتاب خود هستید ،با ما تماس بگیرید !

✳️✅   اگر می خواهید کتابهای چاپ شده خود را با کتابهای انتشارات ما معاوضه کنید ،فورا ❗️ با ما تماس بگیرید💯

✳️✅  اگر مشاوره در زمینه چاپ اثر لازم دارید ،  با ما تماس بگیرید 💯

✳️✅   اگر دنبال تهیه کتاب با تخفیف بیش از 40 درصد تا 60 درصد هستید ⁉️ با ما تماس بگیرید!

           عزیزان همه این خدمات در

🔴 انتشارات زانکو شهر زیبای بوکان 🔴

☎️    تلفن تماس و تلگرام ؛
 
09143822139

    (    حامد  قدرتی )

آدرس سایت :
Www.payamebaharan.ir

مسلمانان با هر عامل ضد وحدت مقابله کنند،

رهبر معظم انقلاب: مسلمانان با هر عامل ضد وحدت مقابله کنند، این یک تکلیف بزرگ است
به گزارش بوکان پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در خجسته سالروز ميلاد سراسر نور پيامبر رحمت، حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي(ص) و فرزند گرامي ايشان، حضرت ...

به گزارش بوکان پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در خجسته سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و فرزند گرامی ایشان، حضرت امام صادق (ع)، جمعی از مسئولان نظام، میهمانان خارجی شرکت کننده در بیست و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم امروز(یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب با اشاره به ویژگی های پیامبر اعظم (ص) به تشریح وضعیت مردم در زمان بعثت حضرت رسول اشاره کرده و ظهور اسلام را در محیطی فتنه‌گون توصیف کردند

ایشان همچنین به ترویج گروه های تکفیری در مقطع کنونی اشاره کرده و آن را ناشی از مقابله دشمن با موج بیداری اسلامی خواندند.

رهبر معظم انقلاب هدف اصلی گروههای انحرافی در کشورهای اسلامی را فراموش کردن مساله فلسطین عنوان کرده و از ایجاد اختلاف، جنگهای داخلی و افراطی‌گری انحرافی به نام اسلام به عنوان ابزارهای دشمن برای رسیدن به این هدف اشاره کردند.

ایشان در این زمینه فرمودند: دنیای استکبار ۶۵ سال است که تلاش میکنند نام فلسطین را از یاد ببرد که نتوانسته است.در جنگ ۳۳روزه و ۲۲روزه و ۸روزه غزه امت اسلامی نشان داد که زنده است و علیرغم سرمایه گذاری آمریکا توانست به نظام جعلی و تحمیلی صهیونیستی سیلی بزند.

ایشان همچنین وحدت و دوری از اختلاف را اصلی ترین وظیفه همه مسلمانان اعم از سنی و شیعه دانسته و نقش نخبگان اسلامی را در این زمینه بسیار پررنگ توصیف کرده و فرمودند: مسلمانان با هر عامل ضدوحدت مقابله کنند، این یک تکلیف بزرگ برای ماست.هم شیعه باید این را قبول کند، هم سنی.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه عامل اصلی توزیع سلاح در منطقه را کشورهای استکباری و دستگاههای امنیتی خبیث این کشورها دانسته و به انتقاد از برخی دولت های منطقه در این زمینه پرداختند.

ایشان در پایان آینده جهان اسلام را روشن و امیدبخش توصیف کرده و ادامه دادند که نجبگان سیاسی، علمی و دینی می‌توانند جدی ترین نقش را در اعتلای کشورهای اسلامی داشته باشند.

رهبرانقلاب وظیفه ایجاد وحدت را بر دوش نخبگان دینی،سیاسی و علمی دانستند و افزودند:مهمترین مسئله امروز وحدت است. هدف از وحدت مردمسالاری دینی و پیاده کردن حکم الهی است.نخبگان سیاسی بدانند که عزت و شرف آنها در تکیه به مردم است نه بیگانگان.

پیام هفته وحدت

روابط عمومی شورای شهر تکاب-کامل رحیمی: پیام هفته وحدت رئیس کمیسیون فرهنگی –اجتماعی ومحیط زیست شورای اسلامی شهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمدمصطفی (ص) وهفته وحدت.

 «تشیع وتسنن در هویت ایرانی»

گاهی مرزهای جغرافیایی علاوه بر تقسیم کردن ناحیه محل زندگی، فرهنگ‌ها را نیز تقسیم می‌کند و بر این اساس انسان‌ها در برخی خصوصیات زندگی از یکدیگر متمایز می‌شوند – نوع پوشش، نوع تکلم وشیوه صحبت کردن، تنوع غذایی، آداب و رسوم مختلف همگی بیانگر عدم اشتراکات در حوزه‌های مختلف میان اقوام است.
کرد وترک ولر وفارس و... تنها وقتی به این اسم‌ها یاد می‌شوند که ما بر روی همین مرزهای جغرافیایی مانور می‌دهیم وافراد جامعه را به بخش‌ها واقوام متعدد تقسیم بندی می‌کنیم. اما وقتی که نگاه‌مان را وسیع‌تر کنیم وتن‌ها به تن پوش انسان‌ها ونوع تکلم آن‌ها توجه نکنیم آنگاه است که تفاوت‌ها کنار رفته ویک اشتراک کلی تحت عنوان ایرانی ومسلمان به چشم می‌خورد. از دید تاریخی این وحدت کلمه در قالب ایرانی مسلمان فارغ از محل سکونت وفارغ از مذهب است که همواره هویت ساز بوده وهست. با توضیحاتی که عرض شد بر ما واجب است تا به قرآن کریم که معین کرده «واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» عمل نمائیم. در اینجا بد نیست که یادی هم از سند چشم انداز بعنوان نقشه راه برنامه ریزی ایران بنمائیم که در آن ایران وایرانی را فارغ از هرگونه تنوع رنگی ومذهبی شایسته بهترین‌ها در منطقه می‌داند واین مهم در صورتی رنگ واقعیت به خود می‌گیردکه وحدت موجود بین احزاب وقومیت‌ها چه اقلیت واکثریت حفظ ودر تداوم آن تلاش شود. امروزه باید دقت داشته باشیم دشمن برای تخریب وتضعیف این مسئله برنامه‌هایی دارد و‌‌نهایت تلاش خود را اعمال می‌کند. جدایی وتبعیض قومی ومذهبی یکی از خود زنی‌هایی است که توسط دشمن ایجاد می‌شود وماحصل آن کاشت تخم نفاق وجدایی مذهبی وقومیتی است.
دشمن معتقد است که یک ایرانی دربرابر یک ایرانی دیگر در ابتدا خود را بر اساس مذهب وقومیت خود معرفی کند. فلذا اگر کم رنگ شدن وحدت هویت ساز دین جای خود را به تفرقه دینی بدهد این را می‌توان به عنوان خواست دشمن تلقی کردکه در صورت تحقق بسیاری از برنامه ریزی‌های ملی به ثمر نخواهد نشست.

کامل رحیمی
عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی ومحیط زیست شورای اسلامی شهر تکاب

ستادهای انتخاباتی استان اذربایجان غربی

سرنوشت روئسای ستادهای انتخاباتی استان اذربایجان غربی!


انتخابات تمام شد و در سایه ی رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور عزیزمان ایران توانست با اقتدار تمام مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و در حرکتی عظیم ،دمکراسی واقعی را به جهانیان نشان دهد، مردم خون گرم و همیشه در صحنه استان ما نیز به طبع این حرکت بزرگ و عظیم ملت توانست در کنار سایر مناطق کشور به نحو احسن بر این شور و نشاط بیافزاید و دل مقام معظم رهبری را از بصیرت و آگاهی مردم غیور این خطه خرسند سازد.
اما نکته مهم اینکه انتخابات تمام شد و رقابتها به پایان رسید و آنچه هست و مانده دوستی ها و رفاقت هاست آیا روئسای ستادهای انتخاباتی استان خواهند توانست همچون رئیس جمهور منتخب همه چیز را کنار گذاشته و برای سربلندی و توسعه استان تلاش کنند یا همچنان در فاز رقابتها خواهند ماند ، آیا استان آذربایجان غربی می تواند در دوران اعتدال راه پیشرفت را طی نماید ، آیا روئسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها خواهند توانست در کنار هم برای توسعه استان گامهای اساسی برداشته و استان محروم اذربایجان غربی را در دولت اعتدال با استفاده از تمام ظرفیت ها و توان خویش به مسیر پیشرفت و آبادانی رهنمود سازند! .
آیا در استان ما این ظرفیت به وجود خواهد آمد که همه جریانها با هم و در کنار هم دست دوستی و برادری به هم داده و با استفاده از تجارب خویش نسبت به توسعه استان اقدام نمایند.
به نظر شما در دولت یازدهم کدام یک از مسئولان ستادها زیر در جایگاه خود خواهند ماند و از ظرفیت کدام یک از آنها استفاده خواهد شد و آیا بزرگان استان ما با کلید تدبیر ،امید را در مردم این خطه زنده خواهند نمود .
باید دید و منتظر ماند

ردیف نام ستاد رئیس ستاد
1 قالیباف نادر قاضی پور . حجت مرادی
2 ولایتی سیف حقیقت . اکبر نوری
3 جلیلی نصرت اله ملا زاده
4 مشایی محمد حضرت پور
5 پور محمدی رحیم قربانی
6 روحانی مهدی عسگری
7 رضایی محمد باقر طریقت
8 حداد عادل مهدی فتاحی
9 هاشمی رفسنجانی
10 عارف علیرضا رادفر

انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب

طبق آخرین اخبار واصله از ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان تکاب نتیجه نهایی شمارش آراء ماخوذه در انتخابات شورای اسلامی شهر تکاب به شرح ذیل اعلام شد که اعضای اصلی و علی البدل در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی به شرح ذیل می باشد.
(هفت نفر اعضای اصلی)

1-آقای ابوالفضل فرجی نام پدر اکبر دارای 8522رای

2-آقای سید اسعد سیدی نام پدر سید عارف دارای 8192رای

3-آقای کامل رحیمی نام پدر محمد دارای 8166رای

4-خانم نسرین جعفری چراغتپه نام پدر یوسف دارای 8159رای

5-آقای بهنام قاسملوی یلقون آقاج نام پدر محسن دارای 8112رای

6-آقای مجید لطفی نام پدر سلیمان دارای 5678رای

7-آقای مهدی انصاری نام پدر اکبر دارای 5337رای

(سه نفر اعضای علی البدل)
8-آقای یحیی علی پناه نام پدر هاشم دارای 4942رای

9-آقای فتحعلی تحسینی نام پدر حسن دارای 4857رای

10-آقای ابوالحسن فتاحی نام پدر اسکندر دارای 3760رای

یک تکابی

یک تکابی کاندیدای شورای اسلامی شهر بوکان شد

سوابق:

۱- مدیر انتشارات زانکو
(نزدیک به ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ شده و در حال چاپ) ۲۵ عنوان از این کتابها متعلق به نویسندگان شهر تکاب می باشد.
۲- مدیر انتشارات آزوان
۳- صاحب امتیاز و مدیر مسئول دو هفته نامه مرزداران نشریه سیاسی- فرهنگی استان آذربایجان غربی
۴- سردبیر دو هفته نامه تخت سلیمان با گستره توزیع استان آذربایجان غربی
نخستین و تنها نشریه شهرستان تکاب
۵- سرپرست روزنامه بین المللی بشارت نو در استانهای آذربایجان غربی- زنجان و کردستان
۶- سرپرست هفته نامه کوشا نشریه شمال غرب کشور در شهرستانهای تکاب- بوکان- سقز و بانه
۷- عضو شورای سردبیری خبرگزاری کوشا www.koshanews.com
8- مدیر مسئول پایگاه خبری – تحلیلی بوکان پرس www.bokanpress.ir
9- مولف ۱۲ عنوان کتاب
در زمینه های مختلف از جمله: ۱- جواهرات سخن ۲- مشعل داران سخن ۳- کرکره خنده ۴- بمب خنده ۵- گالته ۶- بزه ی لیو ۷- قسه ی خوش بو پیکه نین ۸- خواندنی ها ( مجموعه ۱۲ جلدی ) ۹- آژانس خنده ۱۰- لبخندهای دیجیتالی ۱۱- خنده و پیکه نین ۱۲- خنده بازار
۱۰- مدیرمسئول و صاحب امتیاز سابق مجله پیام بوکان ( نشریه علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه یزد)
۱۱- سردبیر سابق ماهنامه دانشجویان کرد زبان دانشگاه یزد ( نشریه ئاوات)
۱۲- سردبیر سابق گاهنامه انجمن علمی گروه جغرافیا دانشگاه یزد (نشریه پدیده)
۱۳- عضو شورای نویسندگان نشریه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد( نشریه سخن نو)
۱۴- حضور در جشنواره نشریات دانشگاهی در شهرهای اصفهان، مشهد، زیبا کنار ، یزد و تهران
۱۵- مجری برگزاری نمایشگاههای متعدد کتاب در شهرهای بوکان، تکاب، شاهین دژ، پیرانشهر، نقده، سقز، بانه، صاحب، سیمینه و اقلیم کردستان عراق شهرهای سوران و سلیمانیه و هولیر
۱۶- مدیر قدیمی ترین وبلاگ بوکان بنام ( پایگاه خبری – تحلیلی پیام بوکان)

 

زندان سلیمان

ادامه نوشته